sobota, 27 sierpnia 2016

Golden Rose Ice Chic 75 - swatch



Moje niebieskie wakacje nadal trwają. Przychodzę do Was z kolejnym swatchem niebieskości od Golden Rose. Tym razem na tapecie Ice Chic 75. Jest to najciemniejszy odcień, który otrzymałam.
Jak wszystkie lakiery z tej serii także odcień 75 zamknięty jest w prostokątnej butelce o pojemności 10,5 ml. Z tyłu znajdziemy etykietę z numerem lakieru, datą jego produkcji oraz datą ważności.
Pod etykietą znajdziemy skład lakieru, dane kontaktowe oraz miejsce wyprodukowania. Seria Ice Chic charakteryzuje się szerokimi pędzelkami. Maluje się nimi bez problemu, lakier ma przyjemną konsystencję i nie wylewa się na skórki. Spośród kilku lakierów Ice Chic, które posiadam jeden miał nieco krzywo przycięty pędzelek i jeden z włosków był dłuższy. Oczywiście wystarczyło go wyrównać i było po kłopocie.
Produkty Golden Rose możemy kupić zarówno lokalnie na firmowych stoiskach, jak i online poprzez stronę internetową producenta http://goldenrose.pl/. Za lakiery Ice Chic zapłacimy jedynie 6,90 zł
Zapraszam na pozostałe zdjęcia.

Na FB zapowiadałam wczoraj ogłoszenie wyników w najnowszym poście. Ponieważ nie zgłosiła się minimalna wymagana liczba osób do rozstrzygnięcia konkursu zastanawiałam się, czy wybierać osoby, które otrzymają nagrody. Z szacunku dla osób, które się zgłosiły postanowiłam wybrać jednego zwycięzcę, który zgarnie ZESTAW 1.

w konkursie wygrywa

Jasmine Vise

Serdecznie gratuluję! Dzisiaj wysyłam do Ciebie maila z informacją o wygranej i oczekuję 3 dni na odpowiedź oraz podanie danych adresowych. W przypadku braku kontaktu wybieram kolejną osobę.

9 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Jest to dla mnie ogromna motywacja dla dalszej pracy nad moimi zdobieniami i postami.