czwartek, 19 lutego 2015

Projekt Nailart - Tydzień 2 - Mrrrauu (Animal Print)

Ruszył drugi tydzień projektu Nailart organizowanego przez Sabi-Nails. Jak widać na poniższym banerku, tym razem należy wykonać zdobienie w stylu Animal print. Sabinka jak obiecała, tak zrobiła i <tutaj> możecie znaleźć wszelkie wskazówki, jak podejść do tematu. Przygotowała mnóstwo inspiracji i tutoriali.
Podsumowanie pierwszego tygodnia możecie zobaczyć w <tym> poście organizatorki projektu.
Poniższy baner przeniesie Was do strony z regulaminem oraz zapisami do projektu. Pamiętajcie, że możecie dołączyć w dowolnym momencie i nie jest wymagane wykonywanie prac na wszystkie tygodnie projektu.
Ja poszłam jednak w oczywisty i pewnie najpopularniejszy wzór, czyli panterkę. Namalowałam ją na dwukolorowym gradiencie, który wykonałam lakierami Avon Nailwear Pro+ Lemon Sugar oraz Color Club Factory Girl. Jest to właściwie mój pierwszy prawdziwy gradient i uważam, że całkiem fajnie mi wyszedł.

Tymi samymi lakierami przy pomocy sondy zrobiłam cętki.
Sondy, które posiadam pochodzą ze sklepu Born Pretty Store. Możecie je kupić <tutaj>. Obecnie są w promocji i cały zestaw kosztuje jedynie 2,99$. Pamiętajcie przy zakupach o skorzystaniu z kodu rabatowego DESTX31, który obniży Wam wartość wszystkich nieprzecenionych produktów o 10%.

Na końcu przy pomocy czarnej farbki Flexbrush wykończyłam kolorowe cętki oraz domalowałam dużo mniejszych.
Całe zdobienie bardzo mi się podobało i z przyjemnością na nie patrzyłam. Kolorystyka ta przeniosła mnie myślami do wakacji. Zdecydowanie latem muszę powtórzyć takie mani.
Zapraszam jeszcze na pozostałe zdjęcia.

22 komentarze:

  1. Świetny gradient; też ostatnio lubię kombinować z nietypowym układem :) No i cętki baaaaardzo fajne - mrrrau!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. łuuuu, śliczności :-) bardzo w moim guście, mniam *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gradient cudny, faktycznie, mani kojarzy się z wakacjami! Cętki w wersji profesjonalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wg mnie cudowne! bardzo mi się podoba zestawienie gradientu i wzoru panterki :) a o zestawieniu kolorów już nawet nie piszę :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie takie zdobienia to czarna magia :D. Podziwiam każdego kto potrafi :). Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piękna, wiosenna panterka! cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna pantera taka inna niż te co ja zawsze maluję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ten gradient, kolorki świetnie dobrane:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne mani podoba mi się ten gradiencik :) moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne ci wyszło a ten niebieski lakier jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudne kolory wybrałaś, zdobienie też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gradient ślicznie wyszedł, w ogóle cudownie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobienie, mi się baaardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super to wyszło! ;) Podoba mi się :) Ciekawa jestem Twojego One stroke ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba taki mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. paznokcie przepiękne :)!
    Może znajdziesz chwilę na udział i w moim projekcie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne połączenie żółtego i niebieskiego. Mnie również ta kolorystyka przeniosła myślami do lata - błękitu nieba i ciepłego słońca <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Jest to dla mnie ogromna motywacja dla dalszej pracy nad moimi zdobieniami i postami.