piątek, 25 lipca 2014

Grafitowo-miętowe szybkie mani

W tym poście prezentuję Wam szybkie i bardzo proste do wykonania mani, które wygląda całkiem efektownie. Chodziłam z nim ostatnie 2 dni bardzo fajnie się je nosiło :)

Do jego zmalowania użyłam lakierów:
Flormar Matte w grafitowym odcieniu M03
Flormar Black w miętowo-turkusowym kolorze Dot BD03

Tak wiem, wiem.. znowu Flormar :) Powód jest taki iż lakiery z tej firmy są moim najnowszym nabytkiem i chciałam je jak najszybciej wypróbować :)
Przy okazji szykuję posta z lipcowymi nowościami, zatem niedługo dowiecie się, jakie są moje ostatnie zdobycze (nie tylko lakierowe).
W zdobieniu wykorzystałam także ćwieki od bornprettystore w odcieniu pastelowej zieleni. Ćwieki znajdują się w karuzeli, w której mamy do wyboru 6 pięknych pastelowych kolorów w dwóch kształtach.
Bardzo dobrze trzymają się paznokcia, nie odklejają się ani nie haczą.
Już czuję, że zaprzyjaźnię się z nimi na dłużej i jeszcze nie raz zobaczycie je na moich paznokciach.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ;) Flormara mam ;) jest super a ta karuzelka mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko bedziesz miala okazje, to kupuj :) cwieki wlasciwie sa wielokrotnego uzytku... tylko przy ich zmywaniu schodzi z nich kolor...i robia sie srebrne :) ale w srebrze tez sa fajne :)

      Usuń
  2. fajna sprawa;) i znów super pazurki:):)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję. Jest to dla mnie ogromna motywacja dla dalszej pracy nad moimi zdobieniami i postami.